در یکی از فناوری های جدید و به کار رفته در این دستگاه ها به سرغ موضوع تصفیه کننده هوای پلاسمای سرد در کولرگازی می پردازیم و شما را با آن می خواهیم آشنا کنیم .

همانطور که اکثر مردم وقت خود را در اتاق می گذارنند ، آنها در معرض الاینده های مضر مثل مونوکسید کربن ، نیتروژن دی اکسید کربن هستند و حتی تخمین زده شد است که هوا در محیط داخلی 5 برابر آلوده تر از محیط خارج است این مشکلات شامل سردرد ، آسم و احتقان ، الرژی و تحریکات می شود .

برای غبله بر مشکلات بهداشتی می توانید از کولرگازی استفاده کنید که دارای تصفیه هوا پلاسما است تا از یون های الکتریکی که باکتری ها و میکروب ها و دیگر ذرات مضر را می کشند ، استفاده کنید . این گزینه بسیار مناسبی برای نوزادان ، کودکان و خردسال ، سالمندان و سیگاری ها است که به هیچ وجه عوارض جانبی برای آنها ندارد .

تصفیه کننده هوای پلاسمای سرد فن آوری پلاسمای سرد در کولرگازی گری یک تکنولوژی منحصر به فرد است که از بو ها موجود در هوا جلوگیری می کند.پلاسما ماده ای است که با جریان الکتریسیته در دمای اتاق تولید می شود. این مولکول ها دارای چندین نوع هستند مانند اتم ها، الکترون ها، مولکول ها که در تصفیه هوا موثر هستند.

در طول این فرایند ، مولکول های اکسیژن به مولکول های اکسیژن تجزیه می شوند و تخریب می شوند و می توان هوا را کاملا از باکتری ها و ویروس ها تمیز کرد . پلاسما به طور چشمگیری الودگی های مضر را در کاهش هوا کاهش می دهد . در حالی که پلاسمای سرد ، با آسیب رساندن به ساختارهای DNA و بدون آسیب رساندن به بافت های انسان ، باکتری ها را می کشد . پس می توان گفت فناوری تصفیه کننده هوای پلاسمای سرد  یکی از بهترین فناوری های لازم برای این دستگاه ها است .