داکت اسپلیت چگونه کار می کند ؟

در این مطلب قصد داریم به سوال شما یعنی داکت اسپلیت چگونه کار می کند ؟ جواب دهیم و شما را با آن اشنا کنیم .

هنگامی که شما از گرما رنج می برید ، اولین و اخرین چیزی که دوست دارید این است که رو به روی یک تهویه مطبوع قرار بگیرید و صبر کنید تا اتاق شما خنک شود . بهتر است که خانه و محل کار شما مکانی با خنکی یکنواحت و رطوبت پذیر باد . سیستم تهویه مطبوع کانالی ، هوای مناسب را به وسیله یک دستگاه کمپرسور و کندانسور که خارج از خانه شما می باشد ، تولید می کند و یک دستگاه فن کویل متصل شود ، که در داخل سقف کاذب خانه قرار دارد . داکت اسپلیت از طریق سقف کاذب خانه و توکار اجرا می شود و هوای خنک را از طریق یک سری از دریچه ها ( خروجی ها ) در هر اتاق وارد می کند . امروزه اکثر سیستم های تهویه مطبوع سرد و گرم هستند و در طول ماه های زمستان ، خانه ها را گرم می کنند .

داکت اسپلیت چگونه کار می کند ؟اگر احساس می کنید که داکت اسپلیت کانالی به عنوان گزینه ای برای خنک کنندگی کارآمد نیست ، می توانید یک سیستم تهویه مطبوع اسپلیت دیواری یا همان کولرگازی که به شما اجازه می دهد میزان دما را در هر مناطق مورد استفاده را خنک نگه دارد ، در حالی که سیستم خنک کننده را در دیگر مناطق خانه ، خاموش نگه دارید . مزیت دیگر این سیستم تهویه مطبوع کانالی خروجی هوا با صدای کم است .

برای نصب سیستم داکت اسپلیت کانالی نیاز به نصاب حرفه ای دارید . در بسیاری از خانه ها در هنگام لوله کشی های مورد نیاز از قبل نصب شده و کانالهای لازم برای اتصال به طور کامل وجود دارد . کارشناسان سیستم را به طور کامل با توجه به نقشه خانه خود طراحی می کنند و شما می توانید کندانسور خارجی را در اطراف خانه در هر کجا که مایلید نصب کنید . تکنسین های حرفه ای همچنین یک سیستم مجرای کانال را که به اندازه کافی قدرتمند است برای خنک کردن خانه شما پیشنهاد می دهند . امیدواریم بتوانیم به سوال داکت اسپلیت چگونه کار می کند ؟ پاسخ دهیم .